Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Προϊόντα υγιεινής διατροφής προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές

Προϊόντα υγιεινής διατροφής προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές

Εννέα στους δέκα Έλληνες καταναλωτές προτιμούν προϊόντα υγιεινής διατροφής, από μικρές παραγωγικές μονάδες, στις συσκευασίες των οποίων αναφέρεται ο τόπος προέλευσης. Στην επιλογή τους ρόλο παίζει και το πόσο φιλικά για το περιβάλλον είναι τα υλικά της συσκευασίας.

Εννέα στους δέκα Έλληνες καταναλωτές προτιμούν προϊόντα υγιεινής διατροφής, από μικρές παραγωγικές μονάδες, στις συσκευασίες των οποίων αναφέρεται ο τόπος προέλευσης. Στην επιλογή τους ρόλο παίζει και το πόσο φιλικά για το περιβάλλον είναι τα υλικά της συσκευασίας.

Από την έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από τις 10 Δεκεμβρίου έως και τις 16 Δεκεμβρίου του 2014 με 300 on-line συνεντεύξεις σε άντρες και γυναίκες ηλικίας 25-55 ετών, προέκυψε ότι το 50% των Ελλήνων καταναλωτών παρακολουθούν από κοντά την αγορά προϊόντων υγιεινής διατροφής, το 43% παρακολουθούν από κάποια απόσταση, ενώ το 7% δε δείχνει κάποιο ενδιαφέρον. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τα προϊόντα υγιεινής διατροφής φαίνεται να έχουν οι μητέρες.

Σχεδόν το 92% των καταναλωτών αναγνωρίζει ότι η διατροφή επηρεάζει τη φυσική αλλά και την πνευματική κατάσταση του ατόμου. Παράλληλα, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον στην αγορά προϊόντων με θρεπτικά συστατικά και προϊόντων που προέρχονται από μικρές τοπικές βιομηχανίες καθώς θεωρούνται πιο υγιεινά/ποιοτικά (70%). Μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τα προϊόντα υγιεινής διατροφής που παράγονται από μικρές τοπικές βιομηχανίες δεδομένου δείχνουν ότι έχουν οι μητέρες (76%.)

Εννέα στους 10 καταναλωτές συμφωνούν ότι είναι σημαντικό να αναγράφονται αναλυτικές πληροφορίες για τον τρόπο προέλευσης του προϊόντος πάνω στη συσκευασία. Επίσης, το 56% θεωρεί σημαντικό να μπορεί να ανακυκλωθεί η συσκευασία και να έχει κατασκευαστεί με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον (47%).

Οι γυναίκες φαίνεται να δίνουν μεγαλύτερη βάση στα χαρακτηριστικά της συσκευασίας που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος (93%), ενώ οι καταναλωτές 45-55 ετών ενδιαφέρονται περισσότερο να γνωρίζουν λεπτομέρειες για την προέλευση του προϊόντος (96%).

Η έρευνα έγινε για λογαριασμό της εταιρείας Tetra Pak Hellas.

health.in.gr,ΑΠΕ-ΜΠΕ

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024