Ειδήσεις από το χώρο της Υγείας

Εγκυμοσύνη: Τι να φάτε για να αποκτήσετε έξυπνα παιδιά
Οι γυναίκες που καταναλώνουν επαρκείς ποσότητες χολίνης κατά τη διάρκεια της κύησης αυξάνουν τα γνωστικά οφέλη για τους απογόνους τους, σύμφωνα αμερικανική μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο Journal of the Federation of American Societies for Experimental Biology. »
Τα αλλαντικά αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού
Η κατανάλωση κατεργαμένων κρεάτων, όπως μπέικον, ζαμπόν και λουκάνικα, σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο εκδήλωσης καρκίνου του μαστού στις ηλικιωμένες γυναίκες, σύμφωνα με βρετανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο European Journal of Cancer. »
Η δίαιτα της διαίσθησης
Γιορτές και φαγητό είναι σχεδόν... συνώνυμα. Οικογενειακά τραπέζια, βαριές συνταγές, γλυκά, ποτά. Τι γίνεται όμως με τα περιττά κιλά; Είναι λύση η αυστηρή δίαιτα ή μήπως όχι; Ίσως πρέπει να μάθουμε από τα παιδιά! »
Πόσα σνακς επιτρέπεται να τρώνε τα παιδιά καθημερινά;
Τα σνακς έχει αποδειχθεί ότι παίζουν καίριο ρόλο στην επιδημία παχυσαρκίας που μαστίζει ενήλικες και παιδιά. Ο αγγλικός φορέας Δημόσιας Υγείας συστήνει στους γονείς να θέσουν αυστηρότερα όρια στα παιδιά ως προς την κατανάλωση υγρών και στερεών σνακς μεταξύ των γευμάτων. »
Γιορτινό τραπέζι: Απόλαυση χωρίς φούσκωμα και περιττά κιλά
Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά! Γιορτές συνυφασμένες στο μυαλό των Ελλήνων με τραπέζια γεμάτα υπέροχα γλυκά και αλμυρά εδέσματα. Αλλά επειδή είμαστε και λαός της υπερβολής, συνήθως μετά τα εορταστικά δείπνα οι περισσότεροι εξ ημών καταλήγουμε με δυσπεψία, φούσκωμα και φυσικά περιττά κιλά. Φέτος, ας απολαύσουμε τις γιορτές χωρίς ...παρενέργειες! »
Τα ω-3 λιπαρά οξέα μειώνουν τον κίνδυνο γλαυκώματος
Η τακτική πρόσληψη ω-3 λιπαρών οξέων φαίνεται να μειώνει τις πιθανότητες εκδήλωσης γλαυκώματος, ενώ αντιθέτως τα υψηλά επίπεδα ολικών πολυακόρεστων λιπαρών οξέων αυξάνουν τον κίνδυνο, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο JAMA Ophthalmology. »
Τα κεράσια μπορούν να βοηθήσουν στο αδυνάτισμα
Αυστραλοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι ένα βιοενεργό συστατικών των κερασιών είναι αποτελεσματική θεραπεία αλλά και προληπτική αγωγή κατά των διατροφικών σχημάτων που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά. »
Κουραμπιές vs Μελομακάρονο: Ποιο είναι πιο υγιεινό;
Λανθασμένα είναι η αντίληψη ότι το μελομακάρονο υπερέχει διατροφικά έναντι του κουραμπιέ γιατί το μελομακάρονο φτιάχνεται με μέλι, καρύδια και ελαιόλαδο, ενώ ο κουραμπιές με βούτυρο και ζάχαρη, σύμφωνα με την Δρ Ελένη Παπαγιαννίδου, κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος. »
Ούρα: Πότε η αλλαγή στο χρώμα είναι ανησυχητική;
Η ούρηση αποτελεί καθημερινή ανάγκη και έχει ζωτική σημασία για την επιβίωση, καθώς συμβάλλει στην αποβολή τοξινών, υποπροϊόντων του μεταβολισμού και του περιττού νερού από τον οργανισμό. Πού οφείλεται όμως το χρώμα των ούρων και ποιοι παράγοντες μπορεί να το επηρεάσουν; »
Η μειωμένη κατανάλωση αμινοξέων βοηθά στο αδυνάτισμα
Παρά το γεγονός ότι εκατοντάδες διατροφικά σχήμα υπόσχονται απώλεια βάρους, πολλοί άνθρωποι αποτυγχάνουν να αδυνατίσουν. Αμερικανική μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο Journal of Physiology τείνει χείρα βοηθείας, αποκαλύπτοντας ότι η μειωμένη κατανάλωση συγκεκριμένων αμινοξέων μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση μεταβολικών προβλημάτων που συμβαίνουν στην παχυσαρκία και τον διαβήτη. »