Τα καρύδια προάγουν την υγεία του πεπτικού συστήματος
Βοηθούν στην αύξηση των καλών βακτηρίων
Η τακτική κατανάλωση καρυδιών μπορεί να αποδειχθεί επωφελής για την υγεία του πεπτικού συστήματος διότι συμβάλλει στην αύξηση των καλών βακτηρίων του εντέρου, σύμφωνα με ζωική μελέτη που έγινε στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Λουϊζιάνα των ΗΠΑ. »
Πώς το φυστικοβούτυρο κάνει καλό στην υγεία μας
Αξίζει να το εντάξετε στη διατροφή σας
Η έρευνα, η αρθρογραφία και γενικά η πληροφορία γύρω από τη διατροφή συνηθίζει να εστιάζει στα θρεπτικά συστατικά των τροφών αλλά και στην επίδραση που έχει η κατανάλωσή τους στην υγεία μας. Όμως θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι η διατροφή, εκτός από θρέψη αποτελεί και τέρψη. Επιλέγουμε ένα τρόφιμο, όχι μόνο για τα θρεπτικά οφέλη του αλλά και για τη γεύση του! »
Διαβάστε επίσης - ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
Δεν προστατεύουν όλα τα φυτικά τρόφιμα εξίσου την υγεία της καρδιάς
Αν και εδώ και χρόνια όλοι γνωρίζουμε ότι η κατανάλωση πολλών φρούτων, λαχανικών και δημητριακών αποτρέπει την εκδήλωση καρδιακής νόσου, αμερικανοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι η επιλογή των λάθος υγιεινών τροφίμων μπορεί να επιφέρει το αντίθετο αποτέλεσμα. »
Ποια τρόφιμα προστατεύουν το δέρμα από τον ήλιο;
Ζούμε σε μια από τις πιο ηλιόλουστες χώρες στον κόσμο και αυτό είναι ένα προνόμιο. Τα αντηλιακά είναι μία πρώτη ασπίδα προστασίας, ωστόσο η χρήση τους έχει αντενδείξεις και δεν φαίνεται να μπορεί να αντιμετωπίσει συνολικά το πρόβλημα. Η φύση λοιπόν έχει έναν ιδιαίτερο τρόπο να παρέχει τα κατάλληλα εργαλεία για την προστασία μας, παρέχοντάς μας έναν σημαντικό αριθμό τροφίμων που προστατεύουν από τον ήλιο. »
Νόστιμες συνταγές για άτομα με Ιδιοπαθείς Φλεγμονώδεις Νόσους του Εντέρου
«Νόστιμες συνταγές για πεπτικό με ...ευαισθησία» τιτλοφορείται το νέο βιβλίο του Σεφ Ηλία Μαμαλάκη το οποίο απευθύνεται σε άτομα με Ιδιοπαθείς Φλεγμονώδεις Νόσους του Εντέρου και του Ήπατος (ΙΦΝΕ). Το βιβλίο διανέμεται δωρέαν από το Ελληνικό Ίδρυμα Γαστρεντερολογίας & Διατροφής (ΕΛΙΓΑΣΤ) και τον Σύλλογο Ατόμων με Νόσο του Crohn και Ελκώδη Κολίτιδα Ελλάδος (HELLESC). »
Πολύ αλάτι και λίγο κάλιο καταναλώνουν οι Θεσσαλονικείς
Διπλάσια ποσότητα αλατιού, από τη συνιστώμενη, καταναλώνουν οι Θεσσαλονικείς, σύμφωνα με μελέτη επιστημόνων από ελληνικά και ξένα ακαδημαϊκά ιδρύματα και φορείς υγείας. Στην ίδια μελέτη διαπιστώνεται ότι, στον αντίποδα, η ευεργετική πρόσληψη καλίου είναι μικρότερη από την προτεινόμενη. »
Τα λαχανικά γίνονται πιο ελκυστικά όταν έχουν ευφάνταστες περιγραφές
Οι άνθρωποι είναι πιθανότερο να γεμίσουν το πιάτο τους με λαχανικά όταν αυτά έχουν ευφάνταστα ονόματα, αντί απλώς να περιγράφονται ως υγιεινά τρόφιμα, δείχνει αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο JAMA Internal Medicine. »
Το φυτικής προέλευσης γάλα ανακόπτει την ανάπτυξη του παιδιού
Τα παιδιά που πίνουν γάλα φυτικής προέλευσης έχουν χαμηλότερο ανάστημα από εκείνα που πίνουν αγελαδινό, σύμφωνα καναδική μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο American Journal of Clinical Nutrition. »
Μελέτη απαντά στο ερώτημα αν το λευκό ή το μαύρο ψωμί είναι πιο υγιεινό
Η επίπτωση του λευκού ή μαύρου ψωμιού στην υγεία του ανθρώπου εξαρτάται από τον οργανισμό του καθενός, σύμφωνα με ισραηλινή μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Cell Metabolism, δίνοντας απάντηση στο ερώτημα ποιο είδος ψωμιού είναι υγιεινότερο. »
Γιατί τα ολόκληρα φρούτα είναι καλύτερα από τους χυμούς
Πολλές φορές θα έχετε αναρωτηθεί τι είναι καλύτερο για την υγεία σας, να φάτε το φρούτο ολόκληρο ή να το στύψετε και να πιείτε τον χυμό του; Μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο BMJ, δίνει την απάντηση. »
Περισσότερες ειδήσεις


Λεξικό Ιατρικών όρων
Εισάγετε την λέξη που επιθυμείτε: