Καθαρά Δευτέρα: Απολαύστε το φαγητό και γλιτώστε θερμίδες
Φάτε έξυπνα
Η ιδέα και μόνο ότι μετά την Καθαρά Δευτέρα ακολουθεί η Νηστεία της Μεγάλης Σαρακοστής αρκεί για να μας οδηγήσει σε διατροφικές υπερβολές και να επιβαρύνει τη σιλουέτα μας. Τα σαρακοστιανά είναι τροφές υψηλής θρεπτικής αλλά και θερμιδικής αξίας, γι' αυτό θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί αν θέλουμε να αποφύγουμε τις διατροφικές παγίδες των ημερών. »
Δέκα μερίδες φρούτων και λαχανικών καθημερινά εξασφαλίζουν μακροζωία
Πόσο εύκολο είναι;
Η κατανάλωση 800 γραμμαρίων φρούτων και λαχανικών καθημερινά είναι ικανή να εξασφαλίσει περισσότερα χρόνια ζωής, υποστηρίζουν βρετανοί επιστήμονες, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσαν στο επιστημονικό έντυπο International Journal of Epidemiology. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι αποτυγχάνουν καθημερινά να φάνε έστω και 400 γραμμάρια που συστήνει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας. »
Διαβάστε επίσης - ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
Καθαρά Δευτέρα: Συμβουλές για ασφαλές και ποιοτικό σαρακοστιανό τραπέζι
Προσεκτική αναζήτηση για ποιοτικά σαρακοστιανά προϊόντα, συνιστούν οι ειδικοί ενόψει τους εορταστικού τραπεζιού της Καθαράς Δευτέρας αλλά και της περιόδου της Σαρακοστής γενικότερα. Η οσμή και η εμφάνιση είναι τα δύο σημαντικά κριτήρια που πρέπει να λάβει κάποιος υπόψιν ώστε να αγοράσει τα διάφορα θαλασσινά εδέσματα. »
Η μεσογειακή διατροφή κάνει την HDL χοληστερόλη καλύτερη για την καρδιά
Η μεσογειακή διατροφή, που είναι πλούσια σε παρθένο ελαιόλαδο, μπορεί να βελτιώσει περαιτέρω τα προστατευτικά για την καρδιά οφέλη της HDL («καλής») χοληστερόλης, σύμφωνα με ισπανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Circulation. »
Kινδύνους για την υγεία κρύβει η δίαιτα χωρίς γλουτένη
Τα άτομα που κάνουν δίαιτα ελεύθερη γλουτένης μπορεί να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο έκθεσης σε αρσενικό και υδράργυρο, τοξικά μέταλλα που συντελούν στην εκδήλωση καρδιαγγειακών παθήσεων καρκίνου και νευρολογικών διαταραχών, υποστηρίζουν αμερικανοί ερευνητές. »
Αποκωδικοποιήθηκε το πλήρες γονιδίωμα της κινόα
Το γονιδίωμα της κινόα αποκωδικοποίησε ομάδα ερευνητών από τέσσερις ηπείρους, με επικεφαλής τον καθηγητή Μαρκ Τέστερ του Πανεπιστημίου Επιστήμης και Τεχνολογίας Βασιλιάς Αμπντουλάχ (KAUST) της Σαουδικής Αραβίας. »
Έχετε δύο καλούς λόγους για να τρώτε δημητριακά ολικής άλεσης
Οι άνθρωποι που αντικαθιστούν τα κατεργασμένα δημητριακά με ολικής άλεσης πετυχαίνουν μεγαλύτερη απώλεια θερμίδων, επειδή επιταχύνεται ο μεταβολισμός τους, ενώ βελτιώνουν και το εντερικό τους μικροβίωμα, σύμφωνα με δύο μελέτες που δημοσιεύονται στο επιστημονικό έντυπο American Journal of Clinical Nutrition. »
Φάτε σταφύλια και μειώστε τον κίνδυνο νόσου Αλτσχάιμερ
Η τακτική κατανάλωση σταφυλιών μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμος σύμμαχος στη μάχη κατά της νόσου Αλτσχάιμερ, υποστηρίζουν αμερικανοί ερευνητές σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσαν στο επιστημονικό έντυπο Experimental Gerontology. »
Η παράλειψη του πρωινού γεύματος κάνει κακό στην καρδιά
Ο καλός προγραμματισμός των γευμάτων και η καθημερινή κατανάλωση πρωινού βοηθούν στη μείωση του κινδύνου εκδήλωσης καρδιαγγειακής νόσου, σύμφωνα με τις νέες κατευθυντήριες οδηγίες της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας που δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό έντυπο Circulation. »
Η ολιγοθερμιδική διατροφή πράγματι συντελεί στη μακροζωία
Μια διατροφή λίγων θερμίδων μπορεί πράγματι να συμβάλλει στην υγεία και τη μακροζωία, όπως έδειξε αμερικανική μελέτη που έγινε σε πειραματόζωα. Η νέα έρευνα έρχεται να αποσαφηνίσει το ζήτημα καθώς στο πρόσφατο παρελθόν επιστημονικές ομάδες είχαν καταλήξει σε αντικρουόμενα συμπεράσματα. »
Περισσότερες ειδήσεις


Λεξικό Ιατρικών όρων
Εισάγετε την λέξη που επιθυμείτε: