Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Οικονομικά αποτελέσματα ρεκόρ για το 2013 ανακοίνωσε η MERCK

Οικονομικά αποτελέσματα ρεκόρ για το 2013 ανακοίνωσε η MERCK

Σημαντική αύξηση οργανικών πωλήσεων κατά 4,2% (στα 10,7 δισ. ευρώ) ανακοίνωσε η Merck για ολόκληρο το έτος και την επίτευξη των στόχων της για το 2013, παρά το ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς.

Σημαντική αύξηση οργανικών πωλήσεων κατά 4,2% (στα 10,7 δισ. ευρώ) ανακοίνωσε η Merck για ολόκληρο το έτος και την επίτευξη των στόχων της για το 2013, παρά το ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς.

Χάρη στην επιτάχυνση της υλοποίησης των μέτρων βελτίωσης της απόδοσης, τα κέρδη EBITDA προ έκτακτων αποτελεσμάτων αυξήθηκαν κατά 9,7% στο επίπεδο ρεκόρ των 3,25 δισ. Το EBITDA προ έκτακτων αποτελεσμάτων ως ποσοστό των πωλήσεων αυξήθηκε κατά σχεδόν τρεις ποσοστιαίες μονάδες, από 27,6% σε 30,4%.

«Υλοποιήσαμε και τις υποσχέσεις μας το 2013,» είπε ο Karl-Ludwig Kley, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Merck στο Ντάρμστατ την Πέμπτη. «Αναπτύξαμε περαιτέρω την επιχειρηματική μας δραστηριότητα με καινοτόμα και άκρως εξειδικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες, επεκτείνοντας την παρουσία μας στις παγκόσμιες αναπτυσσόμενες αγορές», πρόσθεσε ο Kley. «Οι αριθμοί αντανακλούν αυτή την ανάπτυξη. Η Merck δεν ήταν ποτέ τόσο κερδοφόρα όσο είναι σήμερα. Κατά συνέπεια, αναμένουμε να πετύχουμε μετριοπαθή οργανική ανάπτυξη στις πωλήσεις και σταθερά υψηλά κέρδη το 2014».

Λόγω της σημαντικής αρνητικής επίδρασης των συναλλαγματικών ισοτιμιών, τα συνολικά έσοδα μειώθηκαν ελάχιστα κατά 0,7% σε περίπου € 11,1 δισ. (2012: € 11,17 δισ.). Οι πωλήσεις, δηλαδή συνολικά έσοδα μείον αμοιβές για δικαιώματα, έσοδα από άδειες και προμήθειες, πέτυχαν ισχυρή οργανική ανάπτυξη κατά 4,2% το 2013, αλλά η αύξηση αντισταθμίσθηκε από την επίδραση αρνητικών συναλλαγματικών διαφορών ύψους 4,7%. Και οι τέσσερις τομείς συνέβαλαν ουσιαστικά στην αύξηση των οργανικών πωλήσεων του Ομίλου Merck.

Πάνω απ’ όλα, η δυναμική επιχειρηματική ανάπτυξη στις Αναδυόμενες Αγορές, δηλαδή στη Λατινική Αμερική και την Ασία (εκτός Ιαπωνίας), συνεισέφερε στην οργανική ανάπτυξη το 2013. Με 9,3%, αυτή η περιοχή πέτυχε ισχυρή οργανική ανάπτυξη, η οποία καθοδηγήθηκε κυρίως από το βιοφαρμακευτικό κλάδο της Merck Serono. Το 2013, αυτή η περιοχή αύξησε τη συμβολή της στις πωλήσεις του Ομίλου κατά σχεδόν μία ποσοστιαία μονάδα στο 36%. Στην Ευρώπη, η αύξηση των οργανικών πωλήσεων κατά 1,4% ακυρώθηκε εν μέρει από τις επιπτώσεις των αρνητικών συναλλαγματικών ισοτιμιών κατά 0,7%. Έτσι η ποσοστιαία συμμετοχή της Ευρώπης στις πωλήσεις του Ομίλου παρέμεινε αμετάβλητη στο 37%.

Τα κέρδη EBITDA προ έκτακτων αποτελεσμάτων, ο βασικός οικονομικός δείκτης που χρησιμοποιείται από τη Merck για την καθοδήγηση της επιχειρηματικής λειτουργίας της, αυξήθηκε κατά 9,7% στα € 3,25 δισ. (2012: € 2,96 δισ.). Το EBITDA προ έκτακτων αποτελεσμάτων ως ποσοστό των πωλήσεων που προέκυψε αυξήθηκε έτσι σε 30,4% επί των πωλήσεων από 27,6% το 2012. Εκτός από την ισχυρή επιχειρηματική απόδοση, η υλοποίηση ιδιαίτερα των μέτρων βελτίωσης της απόδοσης είχε ορατή θετική επίδραση στην κερδοφορία.

Η Merck σημείωσε σημαντική αύξηση στο λειτουργικό αποτέλεσμα προ τόκων και φόρων (EBIT), το οποίο ανήλθε στα € 1,61 δισ. (2012: € 964 εκατ.). Αυτό οφείλεται αφενός στην καλή απόδοση της επιχειρηματικής λειτουργίας και αφετέρου στην απότομη μείωση των πολύ μεγάλου ύψους έκτακτων δαπανών αναδιοργάνωσης κατά το 2012. Το σύνολο των έκτακτων δαπανών (εκτός των απομειώσεων αξίας) ήταν € 184 εκατ. το 2013· το 2012 το ύψος τους ήταν € 605 εκατ. Τα καθαρό κέρδος, δηλαδή τα κέρδη μετά από φόρους που αναλογούν στους μετόχους υπερδιπλασιάσθηκαν στα € 1,2 δισ. το 2013 (2012: € 567 εκατ.). Τα κέρδη ανά μετοχή προ έκτακτων αποτελεσμάτων αυξήθηκαν κατά 15,4% στα € 8,78 (2012: € 7,61).

Οι καθαρές ταμειακές ροές του Ομίλου Merck ανήλθαν το 2013 στα € 2,96 δισ. (2012: € 2,97 δισ.), παραμένοντας σταθερά στο υψηλό επίπεδο του προηγούμενου έτους· το καθαρό χρηματοοικονομικό χρέος μειώθηκε σημαντικά κατά 1,62 δισ. ή 84,1% στα € 307 εκατ. (2012: € 1.93 δισ.).

Ο Όμιλος Merck πέτυχε λοιπόν νωρίτερα απ’ ό,τι αναμενόταν τους στόχους του 2013 που ανακοινώθηκαν το Μάιο του 2012, όσον αφορά τις πωλήσεις και τα κέρδη ανά μετοχή και ακόμη ξεπέρασε ελαφρώς τους στόχους του αναφορικά με το EBITDA προ έκτακτων αποτελεσμάτων.

Στο τέταρτο τρίμηνο του 2013, η Merck ανακοίνωσε αύξηση των οργανικών πωλήσεων κατά περίπου 4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Ωστόσο, οι επιπτώσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών αφαίρεσαν περίπου 7%. Κατά συνέπεια, οι πωλήσεις στο τέταρτο τρίμηνο μειώθηκαν στα € 2,64, που αντιστοιχούν σε μείωση κατά 2,8%. Παρ’ όλα αυτά η Merck αύξησε την κερδοφορία της στο τέταρτο τρίμηνο: το EBITDA προ έκτακτων αποτελεσμάτων αυξήθηκε κατά 0,7% στα € 795 εκατ., λόγω της εύρωστης επιχειρηματικής λειτουργίας, και κυρίως λόγω της αυστηρής διαχείρισης του κόστους. Τα καθαρά κέρδη της Merck στο τέταρτο τρίμηνο ανήλθαν στα € 281 εκατ. Τα κέρδη ανά μετοχή πριν από τα έκτακτα αποτελέσματα αυξήθηκαν κατά 3,4% στα € 2,12 (Q4/2012: € 2,05).

Παρά τη σταθερή οργανική ανάπτυξη κατά 3,9%, οι πωλήσεις της Merck Serono μειώθηκαν κατά 0,7% στα € 5,95 δισ. (2012: € 6 δισ.). Αυτή η ελάχιστη μείωση οφείλεται σε ισχυρές αρνητικές συναλλαγματικές διαφορές κατά 4,6%, οι οποίες προέρχονται, μεταξύ άλλων, από το ιαπωνικό γιεν και το αμερικανικό δολάριο. Όλες οι θεραπευτικές κατηγορίες του κλάδου συνέβαλαν στην οργανική ανάπτυξη των πωλήσεων, με τις υψηλότερες απόλυτες οργανικές αυξήσεις πωλήσεων να προέρχεται από τον τομέα φαρμακευτικών σκευασμάτων Γενικής Ιατρικής και του cetuximab, το φαρμακευτικό σκεύασμα του τομέα της Ογκολογίας. Σε γεωγραφικούς όρους, οι Αναδυόμενες Αγορές και η Ιαπωνία ενίσχυσαν κυρίως την αύξηση των οργανικών πωλήσεων.

Η υποδόρια ιντερφερόνη βήτα-1α, το φαρμακευτικό σκεύασμα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις που χρησιμοποιείται για τη θεραπεία των υποτροπιαζουσών μορφών πολλαπλής σκλήρυνσης, σημείωσε μικρή αύξηση κατά 1,4% παρά τον εντονότερο ανταγωνισμό. Εξαιτίας όμως των συναλλαγματικών επιπτώσεων κατά 2,9%, οι πωλήσεις της υποδόριας ιντερφερόνης βήτα-1α μειώθηκαν κατά 1,5% στα 1,86 δισ.

Το φαρμακευτικό σκεύασμα cetuximab του τομέα της Ογκολογίας παρουσίασε οργανική αύξηση κατά 5,9%, η οποία οφείλεται κυρίως στην έγκριση της χρήσης του για τον καρκίνο κεφαλής και τραχήλου στην Ιαπωνία, καθώς και στην ικανοποιητική ζήτηση στις Αναδυόμενες Αγορές. Συμπεριλαμβανομένων όμως των επιπτώσεων από τις αρνητικές συναλλαγματικές διαφορές κατά 6,5%, κυρίως από το ιαπωνικό γιεν, οι πωλήσεις μειώθηκαν ελάχιστα κατά € 5 εκατ. στα € 882 εκατ.

Οι πωλήσεις της ανασυνδυασμένης ορμόνης (γοναδοτροπίνη) που χρησιμοποιείται στη θεραπεία της υπογονιμότητας, μειώθηκαν στα € 586 εκατ. το 2013. Αυτή η μείωση οφείλεται κυρίως στις αρνητικές επιπτώσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών κατά 3,5%. Οργανικά, οι πωλήσεις μειώθηκαν ελάχιστα κατά 0,7%. Στα € 394 εκατ., οι πωλήσεις του Ενδοκρινολογικού τομέα, ο οποίος αποτελείται κυρίως από προϊόντα για τα μεταβολικά νοσήματα και τις αναπτυξιακές ανωμαλίες, μειώθηκαν ελάχιστα κατά 1,3%, επειδή η οργανική αύξηση κατά 2,1% αντισταθμίσθηκε με το παραπάνω από την επίπτωση των συναλλαγματικών ισοτιμιών κατά 3,4%.

Το 2013, το κόστος των πωλήσεων του κλάδου μειώθηκε κατά 7,3% στα € 1,11 δισ. χάρη στον αυστηρό έλεγχο του κόστους. Επιπλέον, τόσο η αποφασιστική υλοποίηση των μέτρων μείωσης κόστους όσο και οι επιπτώσεις των συναλλαγματικών μετατροπών μείωσαν τις δαπάνες προώθησης (marketing) και πωλήσεων κατά 6,0% στα € 1,29 δισ. και τις διοικητικές δαπάνες κατά 2,5% στα € 211 εκατ. Το EBITDA προ έκτακτων αποτελεσμάτων ως ποσοστό των πωλήσεων αυξήθηκε κατά 2,4% στο 32,8% το 2013, παρά την αρνητική επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών και τα χαμηλότερα έσοδα από δικαιώματα.

«Στο πλαίσιο του προγράμματος μετασχηματισμού και ανάπτυξης “Fit for 2018”, στον κλάδο Merck Serono εργαζόμαστε για να επανευθυγραμμίσουμε το πρόγραμμά μας για την ανάπτυξη προϊόντων και την πλήρη αξιοποίηση των προοπτικών του υφιστάμενου χαρτοφυλακίου», δήλωσε ο Kley.

Προϊόντα Φροντίδας Υγείας (Consumer Health): μία πετυχημένη ευθυγράμμιση
Ο κλάδος των Προϊόντων Φροντίδας Υγείας, ο οποίος παράγει και πουλάει τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα, ανακοίνωσε μικρή αύξηση πωλήσεων το 2013 ύψους 0,9% στα € 477 εκατ. (2012: € 473 εκατ.). Η ισχυρή οργανική ανάπτυξη του 5,6% αντισταθμίσθηκε από την αρνητική επίπτωση των συναλλαγματικών ισοτιμιών κατά 4,7%. Η Ευρώπη και οι Αναδυόμενες Αγορές, οι δύο μεγαλύτερες περιοχές όσον αφορά τις πωλήσεις, ήταν οι κύριοι παράγοντες των ισχυρών οργανικών αυξήσεων και της συνολικής θετικής ανάπτυξης του κλάδου. Τέσσερις από τις οκτώ στρατηγικές εμπορικές επωνυμίες (Cebion, Sangobion, Kytta και Femibion) παρουσίασαν διψήφια ποσοστά οργανικής ανάπτυξης και κέρδισαν μερίδιο αγοράς στις κύριες περιοχές του κλάδου. Όλες οι εμπορικές επωνυμίες Bion, Nasivin και Sedalmerck σημείωσαν ρυθμούς ανάπτυξης μεσαίας έως υψηλής τάξεως μονοψήφια ποσοστά.

Η υλοποίηση των μέτρων αύξησης της απόδοσης και η βελτιωμένη κατανομή πόρων είχαν θετική επίδραση στη δομή κόστους του κλάδου και οδήγησαν σε ορατές αυξήσεις της κερδοφορίας. Τα κέρδη EBITDA προ έκτακτων αποτελεσμάτων αυξήθηκαν κατά 8,5% στα € 72 εκατ. ή στο 15,2% των πωλήσεων (2012: € 67 εκατ. ή 14,1% των πωλήσεων). «Ο στόχος τώρα είναι να διασφαλίσουμε διατηρήσιμη ανάπτυξη μέσω καινοτομιών και ακαταμάχητων ενεργειών προώθησης (μάρκετινγκ) των στρατηγικών εμπορικών επωνυμιών στις αγορές με μεγάλη ανάπτυξη», δήλωσε ο Kley.

Από την 1η Ιανουαρίου 2014, δύο ομάδες προϊόντων μεταφέρθηκαν από τον κλάδο Merck Serono στον κλάδο Προϊόντων Φροντίδας Υγείας. Πρόκειται για το Neurobion, ένα αναλγητικό βασισμένο σε συνδυασμό βιταμινών Β, και το Floratil, μια σημαντική εμπορική επωνυμία στον τομέα των προβιοτικών αντιδιαρροϊκών σκευασμάτων στη Βραζιλία. Το αποτέλεσμα είναι ότι ο κλάδος έγινε σημαντικά μεγαλύτερος. Οι πωλήσεις του κλάδου θα αυξηθούν κατά περίπου 55% στα € 742 εκατ.

Η μετακίνηση των δύο ισχυρών εμπορικών επωνυμιών θα αξιοποιήσει καλύτερα τις δυνατότητες του επιχειρηματικού μοντέλου των Προϊόντων Φροντίδας Υγείας που είναι προσαρμοσμένο στον καταναλωτή. Επιπλέον, η μεταφορά αυξάνει την έκθεση του κλάδου στις Αναδυόμενες Αγορές. Αυτό αποτελεί σημαντικό βήμα στη διαδρομή του κλάδου προς την ανάπτυξη μεριδίου αγοράς κατά τουλάχιστον 3% με τρεις στρατηγικές επωνυμίες σε καθεμία από τις κύριες αγορές του. «Προσδοκούμε μια νέα ώθηση ανάπτυξης στην κύρια περιοχή των Αναδυόμενων Αγορών λόγω της μεταφοράς των δύο επωνυμιών», είπε ο Kley. Το μερίδιο πωλήσεων των Προϊόντων Φροντίδας Υγείας που εκτιμάται για τις Αναδυόμενες Αγορές θα αυξηθεί από 28% σε 51% ως αποτέλεσμα της μεταφοράς.

Υλικά Υψηλών Επιδόσεων (Performance Materials): πέτυχε ισχυρή αύξηση κερδοφορίας

Για τον τομέα των Υλικών Υψηλών Επιδόσεων, ο οποίος προμηθεύει κυρίως καινοτόμους υγρούς κρυστάλλους για τη βιομηχανία ηλεκτρονικών και πιγμέντα ειδικού εφέ, το 2013 ήταν άλλο ένα επιτυχημένο έτος. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν οργανικά επιπλέον 3% σε σχέση με το 2012, το οποίο ήταν ήδη ένα έτος ρεκόρ. Λαμβάνοντας υπόψη τις συναλλαγματικές αντιξοότητες ύψους 4,9%, που οφείλονταν κυρίως στο δολάριο της Ταϊβάν, στο δολάριο των ΗΠΑ και στο ιαπωνικό γιεν, οι πωλήσεις του κλάδου μειώθηκαν κατά 1,9% στα € 1,64 δισ. (2012: € 1,67 δισ.), παραμένοντας ακόμη σε υψηλό επίπεδο.

Η επιχειρηματική μονάδα Υγρών Κρυστάλλων, η οποία αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 70% των πωλήσεων του κλάδου, προάσπισε την ηγεσία της στην αγορά των υλικών υγρών κρυστάλλων, βελτιώνοντας συνεχώς τις πρωτοποριακές καινοτομίες της. Η μονάδα Υγρών Κρυστάλλων επωφελήθηκε από τη στροφή της ζήτησης προς τεχνικά πιο σύνθετους υγρούς κρυστάλλους που χρησιμοποιούνται κυρίως στις μεγάλου μεγέθους και υψηλής ποιότητας οθόνες τηλεοράσεων. Το 2013, η επιχειρηματική μονάδα Πιγμέντων & Καλλυντικών πέτυχε καλή αύξηση οργανικών πωλήσεων χάρη στη μεγαλύτερη ζήτηση για διακοσμητικές χρωστικές ουσίες και, πάνω απ’ όλα, της οικογένειας προϊόντων Xirallic που χρησιμοποιούνται κυρίως για βαφές στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η επιχειρηματική μονάδα ανακοίνωσε μετριοπαθή αύξηση των οργανικών πωλήσεων των λειτουργικών υλικών.

Το EBITDA, προσαρμοσμένο για τα έκτακτα αποτελέσματα, αυξήθηκε κατά 5,1% στα € 780 εκατ. (2012: € 742 εκατ.). Παρά τις αρνητικές συναλλαγματικές επιπτώσεις, η κερδοφορία του κλάδου, δηλ. τα κέρδη EBITDA προ έκτακτων αποτελεσμάτων, αυξήθηκαν στο 47,5% των πωλήσεων (2012: 44,3% των πωλήσεων). Αυτή η αύξηση κερδοφορίας πάνω από τρεις ποσοστιαίες μονάδες οφείλεται κυρίως στις αλλαγές του μείγματος προϊόντων της επιχειρηματικής μονάδας Υγρών Κρυστάλλων· ήταν επίσης αποτέλεσμα των βελτιώσεων στη δομή κόστους της επιχειρηματικής μονάδας Πιγμέντων & Καλλυντικών που επιτεύχθηκε από τα μέτρα βελτίωσης της απόδοσης του προγράμματος μετασχηματισμού και ανάπτυξης “Fit for 2018”.

«Μέσω της σταθερής περαιτέρω ανάπτυξης των προϊόντων μας και της ισχυρής μας θέσης στην τεχνολογία OLED, θέλουμε να συνεχίσουμε να ορίζουμε τα πρότυπα καινοτομίας στις τεχνολογίες οθονών», είπε ο Kley αναφορικά με τους στόχους του “Fit for 2018” για τον κλάδο. «Για να ενισχύσουμε την επιχειρηματική μας δραστηριότητα στα υλικά, χρειάζεται επιπλέον να εξαγοράσουμε την AZ Electronic Materials και είμαστε βέβαιοι ότι θα μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε αυτήν τη συναλλαγή μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2014».

Merck Millipore: ισχυρή απόδοση και μεγαλύτερη κερδοφορία

Το 2013, ο κλάδος Merck Millipore, ο οποίος διαθέτει επιστημονικά εργαλεία στην αγορά, πέτυχε ισχυρή οργανική αύξηση πωλήσεων κατά 5,5% παρά το ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς. Ειδικότερα, οι Lab Solutions και Process Solutions, τα δύο επιχειρηματικά τμήματα με τις κορυφαίες πωλήσεις, συνέβαλαν στους καλούς ρυθμούς ανάπτυξης με αυξήσεις τιμών και μεγαλύτερους όγκους πωλήσεων. Η Biochrom AG του Βερολίνου, η οποία εξαγοράσθηκε το 2012, συνέβαλε κατά 0,5% στην αύξηση των πωλήσεων το 2013. Λαμβάνοντας υπόψη τις αρνητικές συναλλαγματικές διαφορές κατά 4,8%, οι πωλήσεις του κλάδου αυξήθηκαν κατά 1,1% στα € 2,63 δισ. (2012: € 2,6 δισ.).

Η αύξηση πωλήσεων στο επιχειρηματικό τμήμα Lab Solutions της Merck Millipore, το οποίο κατασκευάζει προϊόντα έρευνας καθώς και αναλυτικά και κλινικά εργαστήρια για ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών, προήλθε κυρίως από αυξήσεις τιμών καθώς και από αυξημένη ζήτηση για προϊόντα βιοπαρακολούθησης, ιδιαίτερα από πελάτες της φαρμακευτικής βιομηχανίας καθώς και από την περιοχή των Αναδυόμενων Αγορών. Το επιχειρηματικό τμήμα Process Solutions, το οποίο εφοδιάζει φαρμακευτικές και βιοτεχνολογικές εταιρείες με μια ποικιλία προϊόντων, παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση οργανικών πωλήσεων στον κλάδο Merck Millipore. Αυτή η αύξηση προήλθε από την υψηλότερη ζήτηση από τη φαρμακευτική βιομηχανία για προϊόντα βιοφαρμακευτικής παραγωγής, ειδικά στην Ασία και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Το επιχειρηματικό τμήμα Bioscience, το οποίο εμπορεύεται κυρίως προϊόντα και υπηρεσίες για εργαστήρια φαρμακευτικής, βιοτεχνολογικής και ακαδημαϊκής έρευνας, ανακοίνωσε σταθερές οργανικές πωλήσεις.

Προσαρμοσμένα για τις έκτακτες δαπάνες, το EBITDA προ έκτακτων αποτελεσμάτων της Merck Millipore αυξήθηκε κατά 4,6% στα € 643 εκατ. (2012: € 614 εκατ.). Παρά τις δυσμενείς συναλλαγματικές εξελίξεις και τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς στη Βόρεια Αμερική, η Merck Millipore αύξησε το EBITDA προ έκτακτων αποτελεσμάτων της στο 24,5% των πωλήσεων (2012: 23,6% των πωλήσεων).

«Στον κλάδο Merck Millipore, οι προσπάθειές μας επικεντρώνονται στην επέκταση και στη στρατηγική προσαρμογή του χαρτοφυλακίου. Οι κύριες περιοχές εστίασης είναι η Βόρεια Αμερική, η Ασία και η Λατινική Αμερική», είπε ο Kley, σχολιάζοντας τα επόμενα βήματα του κλάδου στο πλαίσιο του προγράμματος μετασχηματισμού και ανάπτυξης “Fit for 2018”.

Εκτιμήσεις για το 2014
Η Merck προσδοκά μια μετριοπαθή αύξηση των οργανικών πωλήσεων το 2014. Ωστόσο, η αύξηση είναι πιθανόν να ακυρωθεί από τις συνεχιζόμενες αρνητικές συναλλαγματικές επιπτώσεις. Κατά συνέπεια, η Merck αναμένει σταθερές πωλήσεις το 2014. Παρά την απώλεια εσόδων από δικαιώματα και το συνεχιζόμενο έντονο ανταγωνισμό σε ορισμένους τομείς της φαρμακευτικής επιχειρηματικής δραστηριότητας, η Merck εκτιμά ότι θα πετύχει και πάλι το 2014 το επίπεδο του 2013 στα κέρδη EBITDA προ έκτακτων αποτελεσμάτων.

Ξένη δημοσίευση

Sports in

Ιμπόρα: «Έχουμε καταφέρει κάτι πολύ μεγάλο στην Ευρώπη – Ήρθα στον Ολυμπιακό για να γίνω πρωταθλητής»

Ο Βιθέντε Ιμπόρα μίλησε για το ντέρμπι της Κυριακής με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ που θα δώσει στον Ολυμπιακό την ευκαιρία να μειώσει τη διαφορά από την κορυφή.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024