Νέα καμπάνια των Κέντρων «Checkpoint»

«Ένα δάχτυλο αρκεί!» για να εξεταστείς για HIV και ηπατίτιδες Β και C

 
H «Θετική Φωνή» και το AIDS Healthcare Foundation παρουσιάζουν τη νέα καμπάνια επικοινωνίας των Κέντρων Πρόληψης και Εξέτασης «Checkpoint», ενθαρρύνοντας κάθε άτομο να γίνει ένας «σούπερ ήρωας» που φροντίζει τη σεξουαλική του υγεία.

Η καμπάνια αναδεικνύει τη δύναμη της γνώσης για την πρόληψη και την αντιμετώπιση των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων. Στην Ελλάδα υπολογίζεται πως περίπου το 23% των ανθρώπων που ζουν με HIV και το 80% αυτών που ζουν με ηπατίτιδα C δε γνωρίζει ότι έχει εκτεθεί στους ιούς. Όμως μόνο όταν γνωρίζουμε την κατάσταση της υγείας μας μπορούμε να λάβουμε τις σωστές αποφάσεις. Είτε να επιβεβαιώσουμε ότι δεν έχουμε εκτεθεί σε κάποιον ιό, είτε σε διαφορετική περίπτωση να απευθυνθούμε στο σύστημα υγείας και να λάβουμε την κατάλληλη θεραπεία. Αυτό το μήνυμα πρεσβεύουν οι «σούπερ ήρωες» της καμπάνιας των «Checkpoint».

Μέσα από έξι ζευγάρια, θα γνωρίσουμε διαδοχικά έξι διαφορετικούς ανθρώπους. Ένας straight άνδρας και μία straight γυναίκα, ένας gay άνδρας και μία λεσβία γυναίκα, ένας τρανς άνδρας και μία τρανς γυναίκα αναζητούν ευφάνταστους τρόπους για να γίνουν οι «ήρωες» των ερωτικών τους συντρόφων. Η απάντηση έρχεται τελικά μέσα από το σλόγκαν της καμπάνιας: Ένα δάχτυλο αρκεί! Έτσι, οι ήρωές μας μέσα από τη γνώση και την εξέταση αισθάνονται πιο σίγουροι, νιώθουν πιο δυνατοί και έχουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στη σεξουαλική τους ζωή.

«Ένα δάχτυλο αρκεί, γιατί οι ωφελούμενοι των «Checkpoint» εξετάζονται για HIV και ηπατίτιδες Β και C γρήγορα, εμπιστευτικά και δωρεάν με μία μόνο σταγόνα αίμα από το δάχτυλό τους» εξηγεί ο Γιάννος Λιβανός, Διευθυντής της «Θετικής Φωνής».

«Οι ωφελούμενοι κάνουν την εξέταση σε ένα μόλις λεπτό και συζητούν με το εξειδικευμένο προσωπικό, σε ένα περιβάλλον που αγκαλιάζει κάθε άτομο, ανεξάρτητα από το σεξουαλικό του προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλου και τις πρακτικές που ακολουθεί στο σεξ», συμπληρώνει η Μαριάννα Φωτιάδου, υπεύθυνη Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων στο AHF.

Η νέα καμπάνια περιλαμβάνει βίντεο, έντυπο και ηλεκτρονικό ενημερωτικό υλικό, καταχωρήσεις στον τύπο και στο διαδίκτυο και προωθητικές ενέργειες για τη διάδοση του μηνύματός της.

health.in.gr

Πολιτική Υγείας:  Περισσότερα Θέματα