Βρέθηκε άγνωστος πίνακας του Ντελακρουά - Τον είχαν στον σαλόνι τους χωρίς να γνωρίζουν την προέλευσή του
Ο πίνακας του Γάλλου ρομαντικού Ευγένειου Ντελακρουά βρέθηκε σε ένα σπίτι στην Τουρ
Ο πίνακας του Γάλλου ρομαντικού Ευγένειου Ντελακρουά βρέθηκε σε ένα σπίτι στην Τουρ
Το θεματικό αφιέρωμα στην ελληνική Τέχνη στην Εθνική Πινακοθήκη έγινε η έκθεση πρωτοσέλιδο της ημέρας. Γιατί;
To «The Hitchhiker's Guide to the Galaxy» αποτελεί «σταθμό» για κάθε μεγιστάνα της τεχνολογίας με τον Έλον Μασκ να αποκαλεί τον συγγραφέα του, Ντάγκλας Άνταμς, «τον καλύτερο φιλόσοφο όλων των εποχών».
Σε τι διαφέρουν τα έργα που αποκαλούμε «ερωτική τέχνη» με εκείνα που χαρακτηρίζουμε «πορνογραφία»;
Μια έκθεση-ωδή στη δύναμη της ανθρώπινης θέλησης και της συμπερίληψης | 18 Μαρτίου – 18 Μαΐου 2025 | Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή
Ο Τόνι Χάρισον μετά από επίσκεψη στους τάφους των γονιών του βρέθηκε αντιμέτωπος με ένα βανδαλισμένο νεκροταφείο. Ετσί, έγραψε ένα ποίημα που όχι μόνο έγινε πρωτοσέλιδο, αλλά και δίχασε όλη τη χώρα.
Χειρόγραφα του θρυλικού Τζ. Ρ. Ρ. Τόλκιν ήρθαν στο φως και αποκάλυψαν το πόσο αυτός απεχθανόταν την προχειρότητα, την αγάπη του για τη γλώσσα, αλλά και τη σχέση του με την δακτυλογράφο του.
«Το κορίτσι του Μπέβερλι Χιλς» ήταν μια ταινία-γροθιά στο μπλαζέ ύφος της αστικής τάξης, τον μικροαστισμό και το βλέμμα χιλίων καρδιναλίων του τύπου που αναφέρει τον Νίτσε σαν να λέει καλημέρα.
Το βράδυ της Τρίτης, το έργο του Banksy «Crude Oil (Vettriano)», που είχε στην κατοχή του ο μπασίστας των Blink-182 Μαρκ Χόπους, έπιασε το ποσό των 5.4 εκατ. δολαρίων σε δημοπρασία του οίκου Sotheby's.
Ο Γιούεν Σπένσερ είναι Βρετανός φωτογράφος και σκηνοθέτης με έδρα την Αγγλία. Οι λήψεις του αφορούν κυρίως τη νεολαία, τις υποκουλτούρες και αντί-κουλτούρες.
Ο καλλιτέχνης «Hambas», δημοσίευσε νωρίτερα σήμερα μια φωτογραφία από ένα γκράφιτι του με το πρόσωπο της κα. Μαρίας Καρυστιανού, δίπλα από το οποίο υπήρχε το ερώτημα «Justice?».
Οι φωτογραφίες του επαγγελματικού διαγωνιστικού τμήματος των Sony World Photography Awards 2025 εξερευνούν ποικίλα θέματα: από την θρησκεία, μέχρι τη φύση και τις ζωές των νέων στο Κέιπ Τάουν και την Βόρεια Ιρλανδία.
Η ζωή του Λι Μπόουερι, μιας ντίβας του performance κι ενός δανδή των εξώφυλλων μόδας ταυτόχρονα, ήταν γεμάτη ζωντάνια, εμμονή με τον εαυτό του, ναρκωτικά και αισθησιασμό.
«Ποιος είναι τόσο ηλίθιος για να κλέψει μια λεκάνη;» είχε δηλώσει στους New York Times ο καλλιτέχνης Μαουρίτσιο Κατελάν με αφορμή τη ληστεία του έργου τέχνης.
Τι θα λέγατε αν κάποιος υποστήριζε πως οι ζωγράφοι της «χρυσής εποχής» της ολλανδικής τέχνης αποτύπωναν ανθρώπους να αφοδεύουν πάνω σε μια υδρόγειο; Τώρα, τι θα λέγατε αν δημιουργός ήταν ο Μπρίγκελ;
Ο διδάκτωρ Αστροφυσικής και σεναριογράφος Νίκος Παπαδόπουλος και oι συνθέσεις του ως Plasticobolism αφηγήθηκε την ανθρωπιστική κρίση των καιρών μας με τρόπο τραγικό
Η Κέιτ Μος πριν γίνει μια λαμπερή μούσα της παγκόσμιας μόδας ήταν ένα κορίτσι ετών 16 που χαμογελούσε στο φακό μιας νέας Βρετανίας καλώντας σε επανάσταση με τη δύναμη του rave
Ο πολυσχιδής και πολυβραβευμένος σκηνοθέτης Στιβ ΜακΚουίν επιμελείται μια έκθεση φωτογραφίας που απαιτεί δικαίωση και υπενθυμίζει την αντίσταση ως δύναμη
Ο κριτικός τέχνης Σεμπάστιαν Σμι, με μια αναδρομή στην ιστορία, δείχνει πώς ο Ντέιβιντ Λιντς ήταν εκφραστής της εποχής του, η οποία βρίσκει τις ρίζες της οπτικής της πολύ πιο πίσω χρονολογικά.
Η «Κοίμηση της Θεοτόκου» -που ανήκει στο Ινστιτούτο Τέχνης του Σικάγο- εκτέθηκε για τελευταία φορά στη γκαλερί της Μαδρίτης πριν από περισσότερο από έναν αιώνα.
Η Art Athina 2025 θα πραγματοποιηθεί φέτος από τις 18 έως τις 22 Σεπτεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο.
Το γλυπτό «La Jeunesse et L'Age Mûr» (Νεότητα και ωριμότητα) της Καμίλ Κλοντέλ είναι ένα γλυπτό που αναπαριστά μια από τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής της.
«Η τέχνη του δρόμου και η πανκ ροκ μοιράζονται το ίδιο λεξιλόγιο - μιλάνε στον παρείσακτο, τον επαναστάτη», είπε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του οίκου Sotheby's Europe για τον Μαρκ Χόπους και τον Banksy.
Καλλιτέχνες στη Γάζα δημιουργούν πάνω σε σακιά ανθρωπιστικής βοήθειας και ό,τι άλλο βρουν μέσα στα συντρίμμια που άφησε πίσω του ο πόλεμος.
Το κύκλωμα κατασκεύαζε απομιμήσεις και τις πωλούσε ως αυθεντικά έργα - Πώς έφτασαν οι αρχές στην Ιταλία στα ίχνη τους
Πολύτιμο ντοκιμαντέρ για την άγρυπνη ιδιοφυΐα του Martin Parr, του οποίου οι πολύχρωμες εικόνες των δεκαετιών του '70 και του '80 αποκάλυψαν την εργατική τάξη όπως κανείς άλλος.
Για αιώνες, η πορτοκαλί χρωστική ουσία προερχόταν από ένα τοξικό ορυκτό. Mια απόχρωση που οι αλχημιστές πίστευαν ότι ήταν ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία της φιλοσοφικής λίθου -ένα χρώμα που επιτρέπει στην τέχνη να περιστρέφεται μεταξύ διαφορετικών καταστάσεων ύπαρξης.
Η έκθεση εγκαινιάζεται στις 26 Φεβρουαρίου και προτείνει μία καλλιτεχνική συνομιλία ανάμεσα σε δύο διεθνώς καταξιωμένους δημιουργούς: την Έλενα Σύρακα, καλλιτέχνιδα του κοσμήματος και τον φωτογράφο Νικόλα Λώτσο.
Φόρεσε μια φούστα για να σοκάρει τους συντηρητικούς και μπήκε σε ένα αστυνομικό τμήμα για προστασία. Καθώς το έργο του Flávio de Carvalhο εμφανίζεται σε μια νέα έκθεση ας θυμηθούμε έναν φωστήρα του μοντερνισμού.
Ο Πάμπλο Πικάσο, ο Βίνσεντ Βαν Γκογκ, ο Άντι Γουόρχολ και ο Τζάκσον Πόλοκ κάνουν παρέα εδώ και χρόνια στο υπόγειο ενός μουσείου στην πρωτεύουσα του Ιράν, την Τεχεράνη.
Το μπλε των Μάγια, ακόμη και σήμερα, παραμένει ένα χρώμα το οποίο δύσκολα μπορεί κανείς να δημιουργήσει, παρόλη την πρόοδο της τεχνολογίας ανά τα έτη.
Ένα παιδί στις αρχές του εικοστού αιώνα, που δεν είχε καμία άλλη μεγαλύτερη χαρά από το να παρατηρεί χιονονιφάδες, δεν ήξερε πως είχε σκεφτεί κάτι που κανείς άλλος στον κόσμο δεν σκέφτηκε ποτέ πριν.
Ο Banksy κινδυνεύει να χάσει το δικαίωμα χρήσης του ονόματός του, καθώς μια εταιρεία ευχετήριων καρτών υποστηρίζει πως δεν το χρησιμοποιεί στα έργα του, αυτός όμως φαίνεται να έχει άλλη άποψη.
Οι ιστορικοί τέχνης που μελετούν έναν πίνακα του Πάμπλο Πικάσο ανακάλυψαν το μυστηριώδες πορτρέτο μιας γυναίκας, κρυμμένο κάτω από την επιφάνειά του.
Η Μαργκερίτ, η εξώγαμη κόρη του Ανρί Ματίς, ένα πρόσωπο οικείο αλλά άγνωστο, είναι το επίκεντρο μια νέας έκθεσης του Musée d'Art Moderne στο Παρίσι.
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442